Tuesday 31 December 2013

TTCian 2014

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalammu'alaikum wbt

Hari ni hari terakhir di tahun 2013. Segala suka duka bergelar TTCian akan terbuku dalam ingatan hingga akhir hayat. Sesungguhnya penantian itu mengajar Dian menjadi lebih bersabar. Allah tidak pernah berlaku kejam pada hambanya. In sya Allah akan ada penghujung yang amat manis untuk semua sahabat TTCian. Alhamdulillah adanya sahabat TTCian yang banyak berkongsi pengalaman masing-masing. Sedikit sebanyak mengubat kesedihan hati dan yang penting sebagai pembakar semangat meneruskan usaha untuk berTTC. In Sya Allah..Dian akan teruskan berTTC untuk tahun 2014 hingga apa yang dihajati tercapai. 


Kepada semua sahabat TTCian, semoga berjaya untuk tahun hadapan. Teruskan berusaha moga doa kita semua dimakbulkan Allah. Terima kasih atas segala perkongsian ilmu, pengalaman dan perkongsian semangat. Semoga kalian semua dirahmati dan diberkati Allah dunia & akhirat. Selamat datang 2014.

***HuG***

2 comments:

  1. inshaaAllah..sama2 kite usaha ye..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye sama2 la kita berusaha..chaiyok2! :) moga ada rezeki In shaa Allah..

      Delete

RAMADAN 2018

Assalammu'alaikum wbt, Salam Ramadan al-mubarak. Semoga Ramadan yang berbaki 4 hari sahaja lagi ni dapat kita manfaatkan dengan berib...