Monday 7 October 2013

Siapa Kata Nak Cantik Kena Kurus??Kena Seksi??

Assalammu'alaikum dan salam sejahtera :)

Haaa..sapa kata nak cantik we all kena kurus?? This question goes to all woman out there. Kenapa kalau nak cantik ja nak kena kurus body slim melim macam model la katakan..Helloooo please correct your statement ok..

For me kalau nak cantik tak semestinya kena kurus..body melentik bagaii..dan nak cantik tak semestinya nak kena dedah sana sini..Cantik itu hak milik semua wanita..Semua kejadian yang Allah cipta melangkaui apa yang kita kita hamba Allah yang kerdil ni fikirkan.. Apa yang Allah beri dan jadikan itu adalah rahmat untuk kita. Jangan la jadi hamba kecantikan dan terlalu obses nak kurus sampaikan makan pil kurus la jamu nak kurus la..last2 kurus tak, mudarat kepada badan ada laa.

Sumber : Google

Dan kalau dah kurus nak seksi meksi bagaii pulakk..tak payah la nak dedah badan sana sini semata-mata nak nampak cantik..kadang-kadang mata sesetengah kaum Adam ni memang suka lihat yang dedah sana sini free of charge..Tak payah bayar mas kawin tak gaduh nak bagi hantaran beribu riban dah dapat tengok free free ja..Dan kaum hawa jangan la merendahkan maruah kita semata2 nak cantik di mata manusia..Biar la tak cantik dimata manusia asalkan cantik disisi Allah..


Yang badan berisi / comel tak semestinya tak lawa..ada ja model kat luar sana yang badan chubby boleh berjaya..Actually apa yang menampakan seseorang tu cantik apabila dia yakin dengan diri dia.. So be your self..No need to satisfy others and please be confident..In sya Allah kecantikan dari dalaman akan teserlah!! 

Stay beautiful!! Stay confident!!

No comments:

Post a Comment

RAMADAN 2018

Assalammu'alaikum wbt, Salam Ramadan al-mubarak. Semoga Ramadan yang berbaki 4 hari sahaja lagi ni dapat kita manfaatkan dengan berib...